Ik heb besteld, wat nu?

Na bestelling krijg je een orderbevestiging per mail toegestuurd. Ook krijg je op een later moment, zodra de zending is aangemaakt bij PostNL, per mail de trackingcode toegestuurd.

Wanneer en hoe wordt mijn pakket verzonden?

Bij Happy Gamer worden alle items die besteld zijn voor 18:00, dezelfde dag verzonden.

Wij pakken alle pakketten zo zorgvuldig en veilig mogelijk in, om schade tijdens de levering te voorkomen. Dit doen wij door brievenbuspakjes in beschermende bubbelenveloppen te versturen, en standaard pakketten goed in te pakken met bubbelplastic, en de doos zo nodig op te vullen met kraft papier, om te voorkomen dat je console of game in de doos beweegt.

Naar welke landen verzenden jullie? / To which countries do you ship?

Wij verzenden wereldwijd. Let er op dat verzendkosten kunnen variëren per land, en op basis van gewicht en formaat van het pakket.

We ship to all countries within Europe. Please note that shipping prices may vary based on country, and based on size and weight of the package.

If you want to order from outside of Europe, please email us at [email protected] before purchasing a product, and we will make a custom invoice for you.

Hoeveel kost de verzending naar mijn aangegeven adres? / How much does shipping cost to my assigned address?

De kosten van verzending binnen Nederland bedraagt:

  • €4,10 voor een binnenlandse verzending met brievenbuspakje.
  • €6,95 voor een binnenlandse verzending door middel van standaard pakket met track & trace.

Let op: Op zendingen met een waarde van onder de €20,- zit geen track en trace code. 

De kosten van verzending naar België bedraagt:*

  • €5,70 voor een brievenbuspakje tot 200 gram
  • €10,45 voor een pakket tot 2 kg (Formaat lengte + breedte + hoogte = maximaal 90cm.) 
  • €18,50 voor een pakket tot 5 kg 
  • €24 voor een pakket tot 10 kg

*Let er a.u.b. op dat wij bij retournering van een product wat verzonden is naar een bestemming buiten Nederland geen kosten kunnen dekken. 

Costs for shipments to countries within the EUR1 zone (Denmark, Germany, France, Italy, Luxembourg, Austria, Spain, Sweden) are:*

  • €6,25 for a shipment of a letterbox package up to 200 grams to a country within EUR1 zone with track & trace.
  • €11 for a shipment of a small package of up to 2kg (length + width + heigth combined smaller than 90cm) to a country within EUR1 zone with track & trace.
  • €20 for a shipment of a package up to 5kg to a country within EUR1 zone with track & trace.
  • €30 for a package up to 10kg to a country within EUR1 zone with track & trace.

*Please note that we can not cover any shipping fees for returns outside of the Netherlands.

Costs for shipments to countries within the EUR2 zone (Albania, Andorra, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Cyprus, Estonia, Faëroer, Finland, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Croatia, Latvia, Lithuania, Liechtenstein, Malta, Moldova, North-Macedonia, Norway, Ukraine, Poland, Portugal, Romania, Serbia, Kosovo, Slovenia, Slovakia, Turkey, United Kingdom, Switzerland) are:*

  • €6,75 for a shipment of a letterbox package up to 200 grams to a country within the EUR2 zone with track & trace.
  • €9,35 for a letterbox package up to 350 grams to a country within the EUR2 zone with track & trace.
  • €13,60 for a small package up to 1kg to a country within the EUR2 zone with track & trace.
  • €18,- for a small package up to 2kg to a country within the EUR2 zone with track & trace.
  • €27,50 for a shipment of a package up to 5kg to a country within the EUR2 zone with track & trace.
  • €38,- for a shipment of a package up to 10kg to a country within the EUR2 zone with track & trace.
  • €57,- for a shipment of a package up to 23kg to a country within the EUR2 zone with track & trace.

*Please note that we can not cover any shipping fees for returns outside of the Netherlands.

WE SHIP WORLDWIDE!

For shipping outside of Europe / Worldwide please contact us before purchasing your item(s) and we will give you a custom invoice.*

*Please do note that most of the items we sell are PAL (Europe) region versions of games and consoles (unless otherwise specified) and you might have difficulties connecting this regional version of the game to a different region console. Not all consoles are region locked. 

 

Please note that we can not cover any shipping fees for returns outside of the Netherlands.

Our Shipping Partner

All of our shipments are handled by PostNL. Any packages to outside the Netherlands are likely to be handled by logistics partners of PostNL. We do not have an influence on which partner PostNL decides to use for the international journey of your package.

Do you wish for us to use a different shipping provider? This is possible for an additional fee. Please contact us before making a purchase for more information.

Verzekerd verzenden of andere vervoerder

Al onze bestellingen worden verzonden via PostNL. Onze zendingen worden niet standaard verzekerd verzonden. Heeft u dit liever wel? Neem contact met ons op via email ([email protected]), dan maken wij voor u een op maat gemaakte offerte. Ook is het voor een toeslag mogelijk om een andere vervoeder naar uw keuze uit te kiezen. Let wel op dat hier extra kosten aan verbonden kunnen zijn.

Bestellingen afhalen kan alleen per hoge uitzondering op afspraak. Om deze afspraak te maken kunt u een email sturen naar [email protected] of een WhatsApp bericht sturen naar +31643211238 voordat u het product besteld. Wij zetten dan op aanvraag voor u de besteloptie afhalen aan, deze staat niet standaard aangegeven als optie bij het bestellen van een product.

Niet thuis? 

Als u niet thuis bent op het moment van de levering, wordt er vaak door PostNL gekeken of er een mogelijkheid is om het pakket bij de buren afgegeven. Indien dit niet het geval is, wordt het pakket vaak bij een nabij PostNL punt geleverd, waar u uw bestelling kunt afhalen. Hiervoor dient u vaak uw legitimatiebewijs te laten zien om te garanderen dat het daadwerkelijk uw pakket is.